Dag 13 en 14 Terug naar huis

Donderdag 23 mei / Vrijdag 24 mei

En zo breekt dan die laatste dag aan. Vroeg eruit, douchen, ontbijten, laatste dingen inpakken en dan is het toch echt voorbij. Ik wil niet! Ik wil niet! Ik wil niet!

We rijden naar het vliegveld van Orlando waar we nog een paar uurtjes rondlopen, nog wat laatste kadootjes kopen, lekkere dingen inslaan voor in het vliegtuig en dan uiteindelijk kunnen we op tijd boarden.

 Inchecken kan hier zelfs buiten! 

Nog met het rode jasje :(

De eerste vlucht is van Orlando naar Houston (Texas) waar we op tijd aankomen en anderhalf uur de tijd hebben om op de vlucht naar Amsterdam over te stappen. Dat halen we makkelijk.

Sja en over de vlucht kan ik niet meer zeggen dan dat het uitzitten van de tijd is. Gewoon saai.

Zonsondergang boven de wolken

Filmpje kijken, boekje lezen, proberen wat te slapen, tussendoor wat te eten krijgen. Uiteindelijk landden we ruim een half uur eerder op Schiphol en ook hier gaat alles snel.



De auto weer opzoeken, koffers erin en hop...richting Millingen.
Koffers uitpakken, wasje draaien en even gauw naar mijn werk waar vanmiddag een circusvoorstelling wordt gegeven voor de bewoners van het verzorgingshuis waar ik werk. En voor kinderen van groep 1 t/m 4 (waar ook mijn kleindochter in zit dus kan ik haar meteen weer even knuffelen en de kadootjes geven). Ik moet toch wakker blijven vanmiddag, wil zo snel mogelijk weer in het normale ritme zitten.

Maar hoe dan ook: wat hebben we een gezellige en mooie vakantie gehad met zijn viertjes. Veel gezien, veel gedaan, veel gelachen, veel gekaart (!) en vooral veel genoten!

En wat is het lekker dat we het vooruitzicht hebben dat we in december weer terugkeren naar Florida. Florida in Kerstsfeer...we gaan het meemaken.

Iedereen bedankt voor het meelezen en de reacties op het blog of op facebook!




Reacties

  1. Woon je in een verzorgingshuis ja?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de terugreis voorspoedig ging. Rode jasje dus kwijt geraakt?
    Heerlijke vakantie hebben jullie gehad, en dan nu bijkomen van de jetlag. Meteen in het ritme is het beste, doe ik ook altijd. Alhoewel, heb nog een week vrij :-)
    Bedankt voor de blog en op naar de volgende trip, lekker snel is die al!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rode jasje wilde niet meer terug naar Nederland en heeft besloten zich in Amerika te vestigen :)
      Leuk je ontmoet te hebben en veel plezier met de voorbereidingen voor je volgende trip naar FLorida!

      Verwijderen
    2. Wederzijds, en jullie ook veel plezier met de volgende voorbereidingen.
      En jammer van het jasje...
      Had iets soortgelijks met mijn Samsung oplader van mijn smartphone. Die vond het daar ook fijner :-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag 11: Met de airboat door de swamps

Dag 12, I-hop en Celebration

Dag 8, Lake Apopka Wilddrive