4 April 2019

In mei 2018 zijn we twee weken in Florida geweest (zie https://2018florida.blogspot.com/) samen met de kinderen en kleindochter van 6 jaar. En wat hebben we het gewéldig gehad; we praten er nog bijna wekelijks over.

Al op de laatste dag in Florida wist ik dat ik nog een keer terug wilde. Stond de vakantie van 2018 voornamelijk in het teken van de pretparken, de vakantie van 2019 wordt wat meer een 'grotemensenvakantie'. Meer natuur, meer rustmomenten, dagjes naar zee etc. etc.
In augustus 2018 kwamen we een mooie aanbieding tegen voor vliegtickets. Mijn zus en zwager wilden ook altijd al eens naar Amerika dus dat was snel geregeld: 4 tickets in de periode van 11 mei t/m 24 mei 2019. Auto erbij, huis geregeld (ja, beide dezelfde als vorig jaar) en toen kon het lange wachten weer beginnen. We verblijven deze dagen weer in www.floridadreamers.co/uk en dat is ons meer dan goed bevallen.



En nu...nu is het bijna zover: nog 5 weken en 2 dagen (who's counting) voor we weer naar Florida gaan. We vertrekken op zaterdag 11 mei vanaf Amsterdam, via Newark, naar Orlando. Terug gaan we via Houston weer richting Nederland. Maar daar wil ik nog even niet aan denken!

In september 2019 was het plan om met mijn man naar Singapore te gaan: hij moet daar voor zijn werk naar toe en ik zou mijzelf dan overdag moeten vermaken met shoppen en bezienswaardigheden bekijken. Maar ja, saai is dat wel, 4 dagen mijzelf overdag vermaken. En als ik de kosten zo optel (laat mij vooral niet op pad gaan met een creditcard)...kunnen we eigenlijk net zo goed nog een keertje extra naar Florida gaan. Oh en wat zou ik graag die Amerikaanse kerstsfeer willen meemaken. Maar dan wel onder een stralend zonnetje. Dat dan weer wel.
En als we toch een huis moeten huren en een auto, dan zouden de kinderen en kleindochter ook wel meekunnen? Toch? Als ze dit keer zelf hun vliegticket betalen?
Even voorzichtig polsen bij de kinderen en kleindochter hoe zij dit idee vinden. Dat ik tien minuten later (halfdoof door het gegil door de telefoon) al naar tickets aan het speuren was, zegt genoeg he? Dus van 20 december t/m 30 december gaan we nog een keertje extra in 2019. Maar dat wordt weer een ander blog :)

Het is zoveel leuker om nu reisverslagen te bekijken omdat je weet hoe Florida ruikt, voelt en er uitziet. Verslavend, dat in ieder geval.


Reacties

  1. Fijn, nog eventjes aftellen en dan mogen jullie weer! Ondertussen ff reisverslagjes lezen om in de stemming te komen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees echt alles wat los en vast zit...die stemming is er!

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk vooruitzicht! En zelfs 2 keer dit jaar, lekker met kerst daar, hoe zalig (heb zelf zo'n hekel aan kerst haha, en zou graag een keer in Florida willen zijn)
    Ik tel met jullie mee af, want ook ik zit in dat vliegtuig op 11 mei :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog maar 3 weken en 1 dag! En ja, ben ook zo benieuwd naar het kerstgevoel in december in Florida. Maar goed, eerst mei!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag 11: Met de airboat door de swamps

Dag 12, I-hop en Celebration

Dag 8, Lake Apopka Wilddrive